Macrologic ERP dla Instytucji kultury

Pragniemy zaprezentować Państwu rozwiązanie informatyczne Macrologic ERP, usprawniające działalność prowadzoną przez różnego typu instytucje kultury (muzea, teatry, filharmonie i opery, centra kultury).

Obecnie instytucje kultury muszą się zmagać z coraz większą konkurencją w zakresie propozycji dotyczących form spędzania wolnego czasu. Rozwiązanie Macrologic ERP wspiera w przygotowaniu oferty kulturalnej, edukacyjnej czy turystycznej.

Obszary zastosowań

  • Wsparcie prowadzenia instytucji w systemie zadaniowym

    • Organizacja budżetu zadaniowego wraz z obsługą procesów zakupów i zapotrzebowań. Bieżąca informacja o stopniu wykorzystania budżetu, złożonych zamówieniach i zapotrzebowaniach oraz fakturach w obiegu. Wszystkie te czynności realizowane są w formie elektronicznego obiegu dokumentów z uwzględnieniem różnych działów (finansowo-księgowego czy działu zakupów).
    • Organizacja i prowadzenie projektów (wystaw, spektakli, imprez kulturalnych) od elementów planowania projektu (ramowych celów, kosztów, harmonogramów) do realizacji z kompletnymi informacjami na temat konkretnych osób zaangażowanych w projekt, z przypisanymi zadaniami i terminami. Gromadzone są tutaj wszelkie umowy, zapotrzebowania, faktury i dokumenty powiązane z projektem. Śledzenie projektu na wielu płaszczyznach (harmonogram, budżet, obieg dokumentów czy zaangażowani pracownicy) stwarza możliwości poprawy efektywności zarządzania instytucją.
  • Usprawnienia w komunikacji i w pracy na dokumentach

    • Inicjowanie elektronicznych obiegów dokumentów w celu akceptacji dokumentów bądź informacji o nich (zgodnie z instrukcją kancelaryjną). Pozwala to na szybki dostęp do danego dokumentu (również archiwalnego) oraz umożliwia dostęp do informacji dotyczącej etapu realizacji danego projektu.
    • Obieg umów prawnych i aneksów oraz baza tych dokumentów.
    • Stworzenie kalendarzy pracy (organizacja pracy i spotkań, rezerwacje zasobów, takich jak sale czy środki techniczne: projektory, sprzęt nagłośnieniowy, samochody). 
  • Prowadzenie baz wiedzy

    • Baza teleadresowa: kontrahentów, współpracowników, pracowników;
    • Ogólne bazy wiedzy, np. zarządzenia, regulaminy, szablony pism;
    • Bazy tematyczne dla poszczególnych działów: marketingu, edukacji, dokumentacji, zamówień publicznych.
  • Obsługa procedury zamówień publicznych

  • Wsparcie działów finansowo-księgowych, działów kadr i rachuby płac (program kadrowy) oraz pozostałych działów

Nasze doświadczenia współpracy z instytucjami kultury pokazują, iż wdrożone rozwiązania w bezpośredni sposób wpływają na realizację ich misji i zadań statutowych.