szybki
kontakt

+48 222 566 444

doradca@macrologic.pl

Formularz

Macrologic ERP Logistyka/CRM: kompleksowe podejście do sprzedaży

Ilość wiedzy, jaką przedsiębiorstwa gromadzą w uzyskiwanych danych, sprawia, że często trudno jest te dane efektywnie wykorzystać. Efektywne zarządzanie relacjami z klientem i procesami sprzedażowymi oraz logistyką w firmie możliwe jest dzięki wykorzystaniu narzędzi oferowanych w ramach Macrologic CRM i Macrologic ERP Logistyka. 

Zarządzanie sprzedażą w dwóch etapach 

Oferujemy dwa rozwiązania: Macrologic CRM i Macrologic ERP Logistyka będące wsparciem w obsłudze procesów sprzedażowych. Zastosowane rozłącznie lub razem wspomagają działania w obszarze pozyskiwania klientów, sprzedaży i obsługi magazynu. 

  1. Zarządzanie relacjami z klientem — Macrologic CRM pozwala tworzyć oferty zgodne z potrzebami i wymaganiami klientów, umożliwia budowanie historii kontaktów oraz wspiera przedsiębiorstwa w przygotowaniu efektywnych akcji promocyjnych. Działania te stanowią uzupełnienie analizy kosztów i rentowności procesów sprzedażowych, za które odpowiada dział logistyki.
  2. Zarządzanie procesami sprzedażowymi — Macrologic ERP Logistyka pozwala firmom zwiększyć efektywność prowadzonych działań handlowych, co przekłada się w praktyce na skrócenie cyklów sprzedaży, zwiększenie dokładności prognoz rynkowych czy prowadzenie analiz koszyka zakupów. Dzięki temu możliwe jest całościowe zarządzanie sprzedażą, począwszy od pozyskiwania zamówień, przez ich realizację, po dostawę do odbiorcy.