szybki
kontakt

+48 222 566 444

doradca@macrologic.pl

Formularz

Jak stać się e-organizacją? 

Elektroniczny obieg informacji, czyli jak stać się e-organizacją (przeczytaj artykuł)

Macrologic ERP Obieg informacji — nowoczesny sposób działania organizacji

Macrologic ERP Obieg informacji, to propozycja przejście na nowy sposób działania, wykorzystujący jedną z najbardziej efektywnych form komunikacji w biznesie. To nowoczesny model działania pozwalający na:

  1. zastąpienie tradycyjnej wymiany informacji formą elektroniczną — z zachowaniem dotychczasowych reguł i zasad akceptacji oraz ścieżek przekazywania dokumentów;
  2. uruchomienie nowoczesnej komunikacji — bez osobistego dostarczania papierowych egzemplarzy — pomiędzy oddziałami, działami, pracownikami i ich przełożonymi, niezakłóconej nieobecnościami, ryzykiem zagubienia dokumentu czy poszukiwaniem dodatkowych danych;
  3. skorzystanie z wygodnej i oszczędnej metody komunikacji w różnych obszarach, tj. zarządzaniu finansami, sprzedażą, personelem i in.
Macrologic ERP Obieg informacji
to jedno z nowych narzędzi Macrologic ERP, dzięki któremu firma będzie mogła funkcjonować
w modelu e-organizacji. To nowoczesny sposób działania organizacji umożliwiający uporządkowanie, przyspieszenie
oraz zautomatyzowanie przepływu informacji w następujących obszarach:
  • e-obsługa kontaktów (kontakty, pisma przychodzące 
    i wychodzące),
  • e-obsługa zakupów (budżet, zapotrzebowanie zakupu, faktura w obiegu, dokument księgowy, kontrola budżetu, wsparcie procesu zamówień publicznych),
  • e-obsługa pracowników (plany i wnioski urlopowe, delegacje, zaliczki, wewnętrzne wnioski pracownicze, wewnętrzne usprawnienia zarządzania personelem).
Macrologic ERP Obieg informacji

Szybciej i oszczędniej

Zgromadzone dokumenty, bez względu na miejsce ich powstania, mogą być przekazywane, edytowane i akceptowane w ramach definiowanych ścieżek ich  elektronicznego obiegu. Dotychczasowe zasady „wędrówek” informacji w postaci papierowej mogą być zastąpione ich elektroniczną wersją, z zachowaniem zgodności z oryginałem. Przyśpieszają Państwo w ten sposób działanie swojej firmy i poprawiają  efektywność działania. W wyniku przejścia na elektroniczny obieg dokumentów pracownicy realizują zadania w krótszym terminie, zespół efektywnie korzysta ze zdobywanych wspólnie informacji i dokumentów, a firma obniża koszty wynikające ze zwykłego przekazywania i archiwizowania dokumentów. Działania, takie jak: poszukiwanie zaginionych dokumentów czy poprawianie błędów w dokumentacji, mogą zostać zminimalizowane, a nawet wyeliminowane.

Nowoczesne działania

Macrologic ERP Obieg informacji to centrum komunikacyjne pakietu Macrologic ERP, które umożliwi Państwu gromadzenie, definiowanie i obsługę elektronicznego obiegu dokumentów.

Jest ono dostępne z poziomu posiadanych przez Państwa aplikacji, a także poprzez e-portal, do którego można się logować za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

Dzięki temu z rozwiązania mogą korzystać wszyscy Państwa pracownicy, zgodnie ze zdefiniowanymi wcześniej uprawnieniami.

E-organizacja korzyści:

  • uporządkowana wiedza o kontaktach z klientem
  • skuteczniejsze działania wobec klienta
  • kontrola nad informacją o zakupach - racjonalne zakupy, kontrolowane wydatki
  • elektroniczny obieg akceptacji wniosków wewnętrznych
  • sprawniejsze działania operacyjne, oszczędności w obsłudze pracowników
  • planowanie i elektroniczna obsługa delegacji - oszczędności związane z podróżami służbowymi