szybki
kontakt

+48 222 566 444

doradca@macrologic.pl

Formularz

Pakiety usługowe

Po zakończeniu wdrożenia oprogramowania dla przedsiębiorstw zapewniamy stałą i metodyczną pomoc w zakresie utrzymania i rozwoju systemu informatycznego.

Aby jak najlepiej identyfikować i zaspakajać potrzeby oraz rozwiązywać problemy naszych klientów powołaliśmy linię informacyjną.

Naszą standardową propozycją uregulowania współpracy są Pakiety Usługowe.

Pakiet Złoty - specjalny, czyli oferta dla klientów mających specyficzne wymagania w zakresie stałego rozwoju aplikacji. Dotyczy to organizacji z dużą liczbą użytkowników, przedsiębiorstw silnie rozwijających się, o stale wzrastających potrzebach informatycznych. Podstawową cechą tego pakietu jest nadzór i doradztwo w zakresie rozwoju oprogramowania i kierowanie się zasadą stałego usprawniania działalności przedsiębiorstwa dzięki prawidłowemu wykorzystaniu zasobów informatycznych. Jako dostawca bierzemy na siebie odpowiedzialność za zgodność programów z przepisami prawa oraz dostosowywanie ich do zmieniającej się sytuacji klienta. Pakiet Złoty, oprócz korzyści Pakietu Srebrnego, zapewnia wykonywanie usług przez stały zespół konsultantów. Klientem opiekuje się na bieżąco Osobisty Doradca Klienta, który odpowiada za wysoką jakość wykonywanych prac. W skład pakietu wchodzą następujące usługi:

  • Bezpłatne uczestnictwo w seminariach
  • Pomoc telefoniczną (hotline) w zakresie zakupionego oprogramowania
  • Opieka Osobistego Doradcy
  • Dostęp do serwisu informacyjnego związanego z posiadanym oprogramowaniem
  • Gwarantowany, preferencyjny czas reakcji na zgłoszenia
  • Prawo do uczestnictwa w szkoleniach po preferencyjnych cenach
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Pakiet usług wykonywanych na zlecenie Klienta
  • Wprowadzanie zmian emitowanych przez Macrologic w nowych wersjach do użytkowanego przez Klienta oprogramowania oraz jego bieżące dostosowywanie do zmieniających się przepisów prawa
  • Personalizacja usług

Pakiet Srebrny - rozszerzony, oferowany przedsiębiorstwom o rozszerzonych wymaganiach w zakresie obsługi informatycznej. Skierowany do firm większych, o zmieniającym się zakresie działalności, częściej też zmieniających swoje wymagania. Dlatego klienci tacy na bieżąco modyfikują oprogramowanie wraz ze zmieniającymi się wymaganiami przedsiębiorstwa, przy jednoczesnym zapewnieniu kontroli nad wprowadzanymi zmianami ze strony Macrologic. Pakiet Srebrny oznacza preferencyjny czas realizacji zleceń klienta, atrakcyjne ceny usług szkoleniowych oraz bezpłatne seminaria. Gwarancją realizacji usług w ramach tego Pakietu jest wyznaczenie Szefa Projektu monitorującego współpracę z Klientem. W skład pakietu wchodzą następujące usługi:

  • Uczestnictwo w seminariach (w tym 5 bezpłatnie)
  • Pomoc telefoniczną (hotline) w zakresie zakupionego oprogramowania
  • Opieka Szefa Projektu
  • Dostęp do serwisu informacyjnego związanego z posiadanym oprogramowaniem
  • Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenia
  • Prawo do uczestnictwa w szkoleniach po preferencyjnych cenach
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Pakiet usług wykonywanych na zlecenie Klienta
  • Inne usługi wykonywane na zlecenie Klienta

Pakiet Brązowy - podstawowy, czyli oferta dla przedsiębiorstw korzystających ze standardowej wersji oprogramowania. Pakiet umożliwia korzystanie z telefonicznej pomocy hotline, a także uprawnia do udziału w bezpłatnych seminariach. Klienci z tym Pakietem znajdują się pod opieką Konsultantów Macrologic. W skład pakietu wchodzą następujące usługi:

  • Uczestnictwo w seminariach (w tym 2 bezpłatnie)
  • Pomoc telefoniczną (hotline) w zakresie zakupionego oprogramowania
  • Opieka Konsultanta ds. Sprzedaży
  • Dostęp do serwisu informacyjnego związanego z posiadanym oprogramowaniem
  • Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenia
  • Pakiet usług wykonywanych na zlecenie Klienta

Dzięki przyjęciu powyższej propozycji osiągają Państwo następujące korzyści:

Dopasowanie oferty do wymagań - w zależności od potrzeb informatycznych oraz możliwości finansowych klient wybiera optymalny w jego sytuacji sposób zaspokojenia swoich potrzeb;

Jeden produkt, jedna umowa - pakiety usługowe umożliwiają kompleksową współpracę z Klientem w pełnym zakresie w ramach jednej umowy usługowej, w której zdefiniowane zostały wszystkie zobowiązania Macrologic;

Planowanie budżetu - oferta pakietowa usług pozwala na dokładne zaplanowanie wydatków informatycznych związanych z oprogramowaniem Macrologic na rok naprzód;

Pisemna gwarancja zakresu i jakości realizowanych usług - klienci w ramach pakietów mają zdefiniowany zakres realizowanych usług oraz terminy ich realizacji;

Preferencje cenowe - usługi skalkulowane w ramach pakietów pozwalają na obniżenie kosztów obsługi;

Skupienie się na prowadzeniu biznesu - dzięki pakietom klient jedynie w minimalnym zakresie uczestniczy w pracach związanych z obsługą informatyczną.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.